keskiviikko 3. huhtikuuta 2019

Hengailua

Tää päivä on ollut yhtä hengailua. Päiväkerhossa ei ollut oikeen mitään ohjelmaa koska toimintaterapeutti ei ollut paikalla. Toiset leipoivat iltapäiväkahville porkkanapiirakkaa. Meikäläinen ei oo mikään jauhopeukalo vaan enemmänkin peukalo keskellä kämmentä mitä tulee leipomiseen tai käsitöihin 😂 Kauhulla odotan jos ruvetaan jotain helvetin avaimenperiä askartelemaan 😨  




Päivien kohokohta on lounas! 😋 Me käydään kerholaisten kanssa Ailavissa syömässä. Ruoka on hyvää ja sortteja paljon, jokaiselle jotakin. Jopa tällaselle nirsoperseelle kuin minä 😝



Vaihdettiin tänään muutama sana hoitajan ja lääkärin kanssa koskien mun kerhoilun jatkoa. Perjantaina oon ollut siellä 2 viikkoa mutta oon funtsinu jatkavani viel viikon. Oon nyt vasta päässyt mukaan porukkaan ja koko hommaan niin en halua liian aikaisin lopettaa. Jotta ei pudota kovaa ja korkealta. Hyvien päivien jälkeen alan pelkäämään ja stressaamaan sitä, että masennus- ja ahdistusoireet palaavat kahta kauheimpina. Tämä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus... 😖 Huomenna ilmoitan halustani jatkaa!


Hengailu jatkuu Heidi'sillä, istuskelen täällä haalaripellejen keskellä ja kulutan aikaa kirjoittamalla tätä. En jaksanut jäädä illaksi yksin kotiin, joten tulin miekkosen kanssa "töihin". Jos tässä nyt muutaman sidukan jois ja puol yhden aikaan autolla kotia.



Kuva siis ennenkuin tänne tuli ketään 😂😂 Nyt on tupa aika täynnä ja porukka tanssii pöydillä 💃💃
Oon vaan liian vanha tämmösiin opiskelijabileisiin, vaikka sivustaseuraaja olenkin 😅😆

Puikkis edustaa nahkapökissään 😍


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin ✌

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Never be ashamed of a scar

Hellurei ja hellät tunteet! Parin viikon hiljaisuus on tullut päätökseensä 😉 Viimeksi kirjoittelin kun olin vielä päiväkerhossa ja olisin ...